joi, 10 februarie 2011

American Buffalo - r.Cristi Juncu

Am venit la aceasta piesa, mainly deoarece imi placuse foarte tare de Vlad Zamfirescu cu o seara inainte in XXL Fat Pigs. Aici avea insa rolul unui agitat, si i-a iesit, dar nu atat de bine, mi-a dat mai degraba senzatia ca joaca, decat ca e realmente agitat. Si mai trebuia sa fie si prost, si nu prea parea. A fost normal, ca la el acasa, ori asta, sa am pardon, nu ne intereseaza. Mult mai in rol, ca sa zic asa era amfitrionul Gigi Ifrim, care, iertat sa-mi fie, cu toate ca juca stand-up comedy (bine, asa e scrisa si piesa), creea atmosfera, magnetism as putea spune. Marius Florea Vizante, desi am citit undeva ca ar fi fost actorul cel mai tare din piesa, nu cred ca a stors maximul pe care il putea obtine in seara asta din rol, desi pe alocuri, a fost genial. Cred ca ii lipsea, sa zic asa, acel element distinct al oligofrenului. Prea s-a bazat doar pe text si pe situatii comice. Gigi Ifrim avea, ca sa zic asa, aerul unui mafiot hilar. Ceilalti doi insa puteau da mai mult cred. Prea parca veneau asa, ca marii actori, sa joace intr-o sceneta. Nu i-am simtit chiar in elementul lor. Iti trebuie o anumita piele pe tine ca sa joci stand-up, cred. Prea fini, prea flasci. Oricum piesa si interpretarile, sunt de exceptie. nota 9 (din 5 :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu